Ik ben momenteel op zoek naar een codelezer die codes kan lezen en resetten voor mijn Maserati Levante uit 2019. Aanbevelingen worden op prijs gesteld, bedankt bij voorbaat!
Zie mijn bericht hieronder. Otofix D1 Lite van Autel (geweldige naam in voertuigdiagnostiek). Op Amazon voor $319. Ook goed beoordeeld op YouTube. Ik heb het gebruikt met mijn 2023 Levante, het komt zelfs langs de beveiligingsgateway, maar je moet je aanmelden voor AutoAuth.Ik ben momenteel op zoek naar een code scanner die codes kan lezen en resetten voor mijn 2019 Maserati Levante. Aanbevelingen worden op prijs gesteld, alvast bedankt!
Hoi, ik heb deze scanner hiervoor gebruikt, het werkte geweldig utel Bidirectionele OBD2 Scanner MaxiCOM MK808ZBekijk mijn bericht hieronder. Otofix D1 Lite van Autel (geweldige naam in voertuigdiagnostiek). Op Amazon voor $319. Ook goed beoordeeld op YouTube. Ik heb het gebruikt met mijn 2023 Levante, het komt zelfs langs de beveiligingsgateway, maar je moet je aanmelden voor AutoAuth.
Hoi, ik heb deze scanner gekocht voor mijn 2021 Levante en hij werkt perfect - Autel Scanner MaxiCOM MK808S: 2025 Bidirectionele tool op Amazon, het was het geld zeker waardIk ben momenteel op zoek naar een code scanner die codes kan lezen en resetten voor mijn 2019 Maserati Levante. Aanbevelingen worden op prijs gesteld, bedankt!