Maserati Levante Forum banner

2019 Maserati Levante Code Scanner

1.6K views 11 replies 7 participants last post by  prieto.mark  
#1 ·
Obecnie szukam skanera kodów, który może odczytywać i resetować kody dla mojego Maserati Levante z 2019 roku. Polecane są rekomendacje, z góry dziękuję!
 
#2 ·
Obejrzyj ten film.


Istnieją również inne filmy.

To nie jest prosty proces z nową bezpieczną bramą. Ale dostanie się do tych kabli jest gorsze w niektórych innych samochodach. Nie jestem ekspertem od tego, co potrafią wszystkie skanery, ale ten specjalny kabel jest wymagany dla wszystkich. Na szczęście kabel jest tani i dostępny na Amazon.

https://a.co/d/gWhnhFD

Na szczęście mam 2018, więc nie muszę tego robić. Obejrzyj kilka różnych filmów, a zwykle wspominają, jakiego skanera używają i idź dalej.
 
#3 ·
Na Amazonie dostępny jest nowy, ekonomiczny i bardzo wydajny skaner. Otofix D1 Lite firmy Autel. 319 $. Sprawdź również recenzje na Youtube. Mam jeden, po zarejestrowaniu urządzenia możesz ominąć każdą bramkę bezpieczeństwa (mój Levante tak, kto wie ile innych). Całkiem nieźle. Musisz założyć konto na AutoAuth za pomocą swojego urządzenia Otofix. Nie sądzę, żeby można było uzyskać AutoAuth bez autoryzowanego systemu diagnostycznego.
 
#4 ·
Szukam obecnie skanera kodów, który może odczytywać i resetować kody dla mojego Maserati Levante 2019. Polecane są mile widziane, z góry dziękuję!
Zobacz mój post poniżej. Otofix D1 Lite firmy Autel (świetna nazwa w diagnostyce pojazdów). Na Amazon za 319 $. Również dobrze oceniany na YouTube. Użyłem go z moim Levante 2023, nawet omija bramę bezpieczeństwa, ale musisz zarejestrować się w AutoAuth.
 
#8 ·
Zobacz mój post poniżej. Otofix D1 Lite firmy Autel (świetna nazwa w diagnostyce pojazdów). Na Amazon za 319 $. Również dobrze oceniany na YouTube. Użyłem go z moim Levante 2023, nawet omija bramę bezpieczeństwa, ale musisz zarejestrować się w AutoAuth.
Cześć, użyłem tego skanera do tego, działał świetnie utel Dwukierunkowy skaner OBD2 MaxiCOM MK808Z
Mój dealer Maserati chciał pobrać ode mnie 650 dolarów za zresetowanie kontrolki oleju, ponieważ nie chcieli uwierzyć, że wymieniłem własny olej. F them, kosztowało to tylko około 450 dolarów, więc zwróciło się już przy pierwszym użyciu.
 
#5 · (Edited)
To niesamowite, kevin8fong. Nie wiedziałem, że jakikolwiek skaner zdołał to obejść bez dodatkowego kabla. Uwielbiam sprzęt Otofix. Mam Autela i będę musiał sprawdzić, czy udało im się to obejść z nowszą aktualizacją bez użycia specjalnego kabla. Otofix i Autel mają powiązania partnerskie i zasadniczo mogą robić to samo. Omijanie w Levante z dodatkowym kablem nie jest przyjemne, ale nie straszne. Niektóre z innych pojazdów Dodge itp., które używają tego samego systemu, to prawdziwa udręka.
 
#6 ·
Sprawdź recenzję Otofix D1 na yt:
Kupiłem jeden po zobaczeniu tego i jest niesamowity! Jedyną rzeczą, która mnie trochę denerwowała, jest to, że jest wrażliwy na używanie dobrego kabla USB-C do ładowania. Myślałem, że moje urządzenie jest martwe, ale w rzeczywistości nie ładowało się prawidłowo. Uważam również, że Autel jest właścicielem Otofix, innej dywizji. Odwiedziłem ich na ostatnim CES.
 
#7 ·
Świetny post! Kupiłem nowy Otofix Lite na eBayu za mniej niż 300 dolarów po przeczytaniu tego wątku i nie mógłbym być szczęśliwszy. Początkowa konfiguracja zajmuje trochę czasu, ale odkryłem, że subskrypcja AutoAuth nie jest konieczna, jeśli zada się sobie trud obejścia bezpiecznej bramki. Kompromisem jest piętnaście minut gimnastyki przy zdejmowaniu maty wygłuszającej i podłączaniu obejścia bramki. Ponadto to urządzenie Lite tylko skanuje kody i resetuje kontrolkę serwisową oleju - brak możliwości programowania. To mi odpowiadało, a do tego działa przy resetowaniu innych samochodów, które mam. Dzięki, ludzie.